Uitnodiging Algemene Ledenvergadering en Agenda.
Het bestuur van DOV nodigt alle leden, ouders/verzorgers en begunstigers uit voor het
bijwonen van de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering.
De vergadering wordt gehouden in het DOV tafeltenniscentrum op:
Woensdag 7 mei 2025, aanvang 20.00 uur
Agenda:
- 1. Openen
- 2. Ingekomen stukken en mededelingen
- 3. Bespreking notulen ALV van woensdag 13 maart 2024
- 4. Jaarverslagen van de commissies
- 5. Verslag kascontrole commissie en kiezen nieuw commissielid
- 6. Financieel jaarverslag 2024 en begroting 2025
- 7. Pauze
- 8. Bespreken eventuele voorstellen van leden en of commissies
- 9. Afscheid van bestuursleden Inge Keij, Jorin van der Aar en Herman Lobbes
- 10. Bespreken bestuursvoorstellen
- 11. Verkiezing bestuur- en commissieleden
- 12. Rondvraag
- 13. Sluiting
Toelichting op de agenda:
De stukken en voorstellen bij de agendapunten 2 – 8 en 10 dienen uiterlijk 24 uur vóór aanvang van de Algemene Ledenvergadering bij het bestuur te zijn ingediend.
De stukken, verslagen en of voorstellen bij de agendapunten 4-5-6-8-10 zijn in meegezonden in de oorspronkelijke e-mail aankondiging van de ALV, of zijn tijdens de vergadering ter inzage beschikbaar.
Met vriendelijke groet,
Leo Schouten
Secretaris Tafeltennisvereniging DOV
Mail: secretaris@ttvdov.nl